Jesteś tutaj: Start / Aktualności / Komunikat

Komunikat

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

16 października 2020

W związku z nowym obostrzeniami wprowadzonymi z powodu COVID -19, uprzejmie informujemy, że od 19 października 2020 roku Czytelnia będzie nieczynna do odwołania.

Prosimy o kierowanie wszelkich podań i zapytań do Archiwum Państwowego w Siedlcach drogą elektroniczną na adres e-mail: archiw@siedlce.ap.gov.pl  lub poprzez skrzynkę ePUAP albo pocztą.

Jednocześnie informujemy, że załatwianie spraw urzędowych i kwerend może ulec wydłużeniu.

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Galeria

  • Powiększ zdjęcie

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2020-10-16
Data publikacji:2020-10-16
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:2021